Reklamacje i zwroty

1. Sklep internetowy www.cleofashion.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika.

3. Aby dokonać zwrotu towaru lub złożyć reklamację należy wysłać informację na maila, uzupełnić formularz (do pobrania poniżej lub załączony do przesyłki) i dołączyć go do odsyłanego towaru. Towar należy odesłać na adres: Cleo Fashion Podłęże 730 32-003 Podłęże  . Zwroty wysyłane pod inny adres nie będą przyjmowane . Do przesyłki należy załączyć paragon sprzedaży.

4.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu/reklamację W TERMINIE DO 14 DNI. Prosimy zachować nr nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować w firmie kurierskiej czy dotarła ona do odbiorcy. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona nie później niż do 14 dni kalendarzowych.

6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów towarów odesłanych do sklepu za pobraniem.

8. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).

9. Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej Kupujący go otrzymał - WSZELKIE ŚLADY ZABRUDZEŃ (tak od zewnątrz jak i od wewnątrz produktu) spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów uprzednio przed odesłaniem ich do sklepu.

10. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

11. Wymiana zakupionego towaru na inny model/rozmiar polega na zwrocie produktu i złożeniu ponownego zamówienia.

FORMULARZ ZWROTU

FORMULARZ REKLAMACJI